עלילת הדם של אבו מאזן: "ישראל מוציאה להורג את ילדינו בדם קר"

    שלמה ריזל 3 Comment on עלילת הדם של אבו מאזן: "ישראל מוציאה להורג את ילדינו בדם קר"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהשבוע הוא אמר לכלי התקשורת כי הוא עושה מאמצים להרגיע את הרוחות, הערב (רביעי) נישאו האוזניים לנאומו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בתקווה לשמוע מסרים של שלום ורגיעה, אך עד מהרה התברר כי התקוות היו לשווא.

    בנאום לוחמני שנשא יו"ר הרשות הערב ממקום מושבו במוקטעה הוא האשים את ישראל בהוצאה להורג של צעירים פלסטינים, זאת בעקבות תיעוד מעצרו של מחבל פלסטיני מלפני מספר ימים.

    בישראל לא נותרו חייבים ובלשכת נתניהו הגיבו מיד כי אבו מאזן משקר ומלבה את הטרור וכי הילד הפלסטיני מאושפז בבית החולים לאחר שדקר ילד יהודי ופצע אותו באורח אנוש.

    אבו מאזן הסית ואמר כי "לא ניכנע לפני היגיון הכוח הנפשע ולפי מדיניות הכיבוש והתוקפנות שנוקטת מדינת ישראל ועדרי המתנחלים שלה, אשר מבצעים מעשי טרור נגד העם שלנו ונגד האתרים הקדושים שלנו ונגד בתינו ועצינו. לא נקבל את ההוצאה להורג של ילדינו בדם קר כפי שעשו לילד הזה אחמד מנאסרה ולילדים אחרים בירושלים ובמקומות אחרים בשטחים הפלסטינים".

    כמו"כ, הוא אמר כי "אנו שוחרי שלום, לא תוקפים איש, אך לא נקבל את המצב הקיים בפלסטין הכבושה בעקבות פעולותיה של ממשלת ישראל". בנוסף הוא הזהיר את ישראל מפני הפיכת הסכסוך – לדתי".

    עוד אמר יו"ר הרשות כי "נמשיך במאבקנו המדיני, נגיש תביעות חדשות לבית הדין הפלילי בהאג", לדבריו, "סירוב ישראל לידנו המושטת לשלום והבנייה בהתנחלויות הם הסיבה להיעדר ביטחון ושלום".

    כאמור, בלשכת ראש הממשלה הגיבו בחריפות לנאומו של אבו-מאזן ואמרו כי "דבריו הם דברי הסתה ושקר. הנער עליו הוא מדבר חי ומאושפז בהדסה לאחר שדקר ילד ישראלי בזמן שרכב על אופניו", נמסר מטעם נתניהו. "בעוד ישראל שומרת על הסטטוס קוו בהר הבית, אבו מאזן בדברי ההסתה שלו עושה שימוש ציני בדת וכך גורם למעשי טרור".

    מלבד אבו מאזן, גם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה ניסה ללבות את האש, ובנאום שנשא ללא הודעה מוקדמת הוא אמר כי "אנו בחיזבאללה תומכים בהתנגדות העם הפלסטיני לאויב הישראלי בכל האמצעים", עוד הוא הוסיף כי, "אנו קוראים לכולם לסייע לפלסטינים".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ימח שמם!!!!!!!
      שימותו היום!!!!

    2. 2

      מכחיש שואה יכחיש גם עובדות: הערבים לא תקפו איש מה פתאום סתם יהודים נדקרו מאליהם